Хранителни добавки от FHL с Витамин В12| Магазин за Vitamin B12

Витамин В12 -Vitamin B12 Какво представлява витамин В-12

Споделяне

Магазин за хранителни добавки в София-къде има хранителна добавка Витамин В12-Vitamin B12 Купи vitamin-b12,на най-добра цена с промо код,витамин б12 на промо цена

петък, 17 октомври 2014 г.

Widgets

Хранителни източници на витамин В12

Източници на Витамин В12

Витамин В12 храни

Витамин В12 храни: Vitamin B12 се съдържа в месото, рибата ,яйцата, млякото, зърнените храни, черния дроб и в ракообразните.Много добър източник на витамин В12 са също  месо от елен, скаридите, мидите. Растителни източници на витамин В12 са морските зелени храни и водорасли (като Келп),синьо-зелените водорасли, дрожди (пивоварните дрожди) и ферментирали растителни храни (като мисо или тофу).



 Вегетарианците могат да доставят на организма витамин В12, от храна от яйца и млечни продукти.За лакто-вегетарианците, е задължително да консумират  тези храни за да доставят  достатъчно количество Витамин В12 . Дневната доза за Възрастни хора е 2,4 микрограма на ден,ако сте бременна или кърмите, трябва да завишите прием на витамин б12.Децата се нуждаят от по-малки количества Vitamin B12 , в зависимост от тяхната възраст.

Кои храни съдържат Витамин В12



  Най високо съдържание на витамин б12 в храни има в мидите и някои ракообразни,следвани от телешки и говежди черен дроб.В таблица1,сме посочили неговото съдържание в Микрограма.Други храни които съдържат високо количество витамин б12 са:

 Яйца

Едно голямо цяло яйце съдържа 0,6 мкг витамин В12, което е 10% от дневната доза, препоръчана  от Министерството на здравеопазването и агенцията по храните.Количеството и съдържанието не се променя от в зависимост това дали жълтъка и  яйцето,са твърдо сварени, бъркани, пържени или варени.
Ако сте алергични към яйца, не можете да ядете яйчни жълтъци по друга причина, или сте вегетарианци, може да се наложи да разчитате на един от другите източници на В12.

Кои храни съдържат Витамин В12

Мляко и млечни продукти

Храни с най-малко 20 процента съдържание на витамин В12 в една порция, или 1,2 микрограма или повече, се считат за "високи източници на витамин б12"! Млечните продукти в тази категория са с ниско съдържание на мазнини :сирене,  кисело мляко с  и обезмаслено мляко. Млечни продукти с малко или никакво съдържание на витамин В12 са маслото, ,крем сирене, заквасена сметана и бита сметана.

Обогатени храни с витамин В12  и Мая

   Животинските храни са естествени източници на витамин В12. Растителните храни съдържат витамин В12 само ,ако той се добавя.Маята понякога е обогатена  с В12, но не винаги.Ако поради лични вкусови предпочитания или съществуващи алергии избягвате яйцата и млечните  продукти,препоръчителна е редовна консумация на други храни с високо съдържание на Витамин В12.Примерно зърнени закуски и заместители на мляко то от соя или ориз,не-млечни сирена, тофу, бургери за вегетарианци и вегани и заместители на месо, които се правят от глутен от соя или пшеница.


Таблица с Избрани хранителни източници на витамин B12-Витамин б12 храни

 

Храни
Микрограма (мкг)
на порция
Процент DV *
Миди, варени, 94 грама
84.1
1402
Черен дроб от говеждо месо, варен 94 грама
70.7
1178
Зърнени храни за закуска, обогатени със 100% от DV за витамин B12, 1 порция
6.0
100
Пъстърва дива, варена, 94 грама
5.4
90
Сьомга,варена или печена 94 грама
4.8
80
Пъстърва,отглеждана във ферми, варена, 94 грама
3.5
58
Риба тон, консервирана  94 грама
2.5
42
Чийзбургер, един сандвич
2.1
35
Зърнени храни за закуска, обогатени с 25% от DV за витамин B12, 1 порция
1.5
25
Говеждо месо филе, печено, 94 грама
1.4
23
Мляко, с ниско съдържание на мазнини, 1 чаша
1.2
18
Кисело мляко, с ниско съдържание на мазнини, 250 грама
1.1
18
Сирене, Швейцария, 31 грама
0.9
15
Говеждо Тако, една мека Тако
0.9
15
Шунка, 94 грама
0.6
10
Яйце едно голяма твърдо сварено
0.6
10
Пилешко месо гърди, печено, 94 грама
0.3
5

*DV = Daily Value. DVs са разработени от Американската администрация по храните и лекарствата (FDA), за да помогнат на потребителите да определят нивото на различни хранителни вещества в стандартна порция храна по отношение на приблизителния им изисквания и дневни нужди. DV за витамин В12 е 6,0 мкг. Въпреки това, не се изисква етикетите на храните да изброяват съдържанието на витамин B12, освен ако дадена храна не е допълнително обогатена с този хранителен елемент.Храни, осигуряващи 20% или повече от DV се считат за източници с високо съдържание на хранителни вещества, но храни, осигуряващи по-ниски проценти на DV също допринасят за доброто здраве и за здравословна диета.

Хранителни добавки Vitamin B12

Витамин б12 таблетки-витамин б12 таблетки цена




Недостиг-дефицит на витамин В12,може да доведе до анемия или увреждане на нервната система. Ако не доставяте дневните нужди от витамин б12 чрез храната, която консумирате,  препоръчително е  да приемате допълнителна доза витамин В12 хранителна добавка.

В хранителните добавки, витамин B12 обикновено присъства като цианокобаламин, форма, която в тялото лесно се превръща в най активните форми Methylcobalamin и 5-deoxyadenosylcobalamin.Хранителните добавки могат също да съдържат метилкобаламин и други форми на витамин В12.
Съществуващите доказателства не предполага някакви различия между формите на витамин б12 по отношение на абсорбция или бионаличност. Въпреки това способността на организма да абсорбира витамин В12 от хранителни добавки е до голяма степен ограничена от капацитета на вътрешни фактори. Например, само около 10 микрограма на 500 мкг орално приета хранителна добавка витамин б12, всъщност се абсорбира от здрави хора.
В допълнение към орални хранителни добавки, витамин В12 е на разположение в сублингвални препарати под формата на таблетки или таблетки за смучене. Тези препарати често се предлагат на пазара като притежаващи по-добра бионаличност, въпреки че доказателства сочат, че няма разлика в ефикасността между устно приетите и смучещите форми на витамин б12.

Витамин В12, под формата на цианокобаламин и понякога хидроксокобаламин, може да се прилага парентерално като лекарство с предписание, обикновено чрез интрамускулна инжекция–витамин б12 инжекция.Парентералното приложение обикновено се използва за лечение на дефицит на витамин В12, причинени от злокачествена анемия и други условия, които водят до витамин В12 малабсорбция и тежък дефицит на витамин В12 .
Витамин В12 е също на разположение като лекарство с предписание във форма на гел-витамин б12 гел, и се прилага интраназално.Продукта е на пазара като алтернатива на витамин В12 инжекции, защото някои пациенти нямат желание за инжектиране.Тази формула се оказва ефективна за повишаване на нивата на витамин В12 в кръвта, въпреки че това не е добре проучено в клинични условия.
Fhl.bg - онлайн хранителни добавки

Няма коментари:

Публикуване на коментар